czwartek, 13 lutego 2014

Małe przekąski z chipsów popcornowych

Przedstawiam wam dzisiaj POPCOOL CHIPSY. Są to prażone, czyli wypiekane bez dodatku tłuszczu ziarna kukurydzy popcornowej. Od firmy Sonko otrzymałam do testowania  trzy smaki: fromage, papryka i zielona cebulka. Chipsy te zmakuja zupełnie tak samo jak tradycyjne chipsy ziemniaczane, możemy je chrupać same ale ja przygotowałam z nich taką małą przekąskę na jeden kęs. Do dekoraji można użyć dowolnych składników które lubimy.

składniki:


1 opakowanie chipsów błonnikowych o dowolnym smaku
500 g ricotty
4 łyżki pasty pomidorowej z papryczką chili Cirio
do dekoracji: kawor, oliwki, marynowana cebulka, musztarda francuska, szpinak

Ricottę wymieszać dokładnie z pastą pomidorową. Na tacy lub talerzu ułożyć chipsy ( ja używałam dwóch smaków paprykowych i fromage). Masę z ricotty przełożyć do rękawa cukierniczego. Na każdego chipsa wycisnąć kleksa masy z ricotty. Przekąski udekorować wedle uznania, można ulubionymi dodatkami, ja wykorzystałam m.in. oliwki, kawior, musztardę francuską czy szpinak.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz