niedziela, 26 czerwca 2016

Koktajl ogórkowy na maślance

Za koktajlami warzywnymi nie przepadam i zdecydowanie wolę te owocowe. Jednak w czasie upałów gdy nie wiadomo już co jeść i pić skusiłam się i zrobiłam taki koktajl warzywny. Miałam maślankę i własne ogóreczki i ukręciłam takie pyszne coś i nawet mi smakowało. Polecam w sam raz na upalne dni prawie jak chłodnik.

składniki:

3-4 ogórki gruntowe
1 ząbek czosnku
0,5 l schłodzonej maślanki
natka pietruszki
sól ziołowa
pieprz

Ogórki obrać i pokroić na mniejsze kawałki. Jeśli ogórki mają duże pestki można je wykroić. Pokrojone ogórki przełożyć do kielicha blendera dodać natkę pietruszki oraz czosnek i zmiksować. Następnie wlać maślankę i dodać sól i pieprz. Ponownie zmiksować. Spróbować i doprawić do smaku jeśli jeszcze potrzeba i jeszcze raz zmiksować. Nalać do szklaneczek i można popijać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz