wtorek, 30 grudnia 2014

Twarogowe kuleczki

Pyszna i prosta a zarazem fajnie prezentująca się przekąska z twarogu. Do twarogu można dodać różne składniki, ja wybrałam wędzonego łososia i paluszki krabowe. Kuleczki można zajadać same lub z dodatkiem krakersów czy paluszków.

składniki:

2 kostki twarogu po 250 g, użyłam półtłustego
100 g wędzonego łososia
4 paluszki krabowe
1 łyżka posiekanego koperku
1 łyżka łyżka szczypiorku
kolorowy pieprz,sól

oraz
słodka papryka
biały i czarny sezam
przyprawa suszone pomidory z czosnkiem i bazylią

Do jednej miski przełożyć jedną kostkę twarogu. Dodać drobno pokrojone paluszki krabowe i posiekany szczypiorek. Do drugiej miski przełożyć drugą kostkę twarogu dodać do niej drobno pokrojonego wędzonego łososia i posiekany koperek. Obie masy dokładnie wymieszać, doprawić do smaku solą i kolorowym pieprzem. Następnie z mas serowych uformować kuleczki o wielkości dużego orzecha włoskiego. Potem kuleczki oprószyć lub obtoczyć w dodatkach. Ja użyłam czarnego i białego sezamu, słodkiej mielonej papryki, przyprawy suszone pomidory z czosnkiem i bazylią oraz świeżo zmielonego kolorowego pieprzu. Kuleczki ułożyć na talerzu wyłożonym listkami sałaty i można podawać.




Wpis bierze udział w akcji:

Przekąski Sylwestrowe
zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz