czwartek, 5 września 2013

Sałatka z grillowaną papryką

Biorę udział w konkursie http://www.doradcasmaku.pl/aktualnosc/1614/konkurs-twoj-sposob-na-impreze-.html dlatego też otrzymałam  zestaw 5 produktów Prymat: Sos sałatkowy francuski, Sos sałatkowy paprykowo-ziołowy, Party DIP czosnkowy, Party DIP meksykański i Party DIP barbecue.
Dziś zaproponuję Wam sałatkę z użyciem sosu sałatkowego paprykowo-ziołowego:)

składniki:


1 średnia papryka czerwona
1 średnia papryka żółta
3 garście mieszanki sałat
10 pomidorków koktajlowych
10 czarnych oliwek
100 g fety
sos sałatkowy paprykowo-ziołowy Prymat
3 łyżki oleju
3 łyżki wody

Składniki na dwa talerze - takie jak na zdjęciu. Papryki przekroić na pół,  oszyścić z nasion i ugrillować - ja ugrillowałam na grillu węglowym. Na talerzach ułożyć sałatę - ja dałam  masłową, rukolę i roszponkę. Na sałacie ułożyć pokrojoną w paski paprykę, przekrojone na pół oliwki i pomidorki koktajlowe oraz pokrojoną w kostkę fetę. W wyniku układania powstała mi taka fajna kompozycja. Sos sałatkowy wymieszać z olejem i wodą, przed podaniem skropić sałatkę.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz