niedziela, 19 stycznia 2014

Łosoś zapiekany ze szpinakiem

Jakoś naszło mnie na twórczość. Miała być tarta z łososiem a wyszło takie coś ale dobre było.  A do tarty jeszcze wrócę jak znowu kupię łososia.

składniki:

300 g świeżego łososia bez skóry
2 garście świeżego szpinaku
4 łyżki śmietany 18 %
2 małe jajka
sól prowansalska Kamis
czosnek granulowany
ewentualnie mielony pieprz czarny lub kolorowy

Śmietanę wymieszać z jajkami, doprawić do smaku przyprawami wedle uznania. Łososia pokroić w drobną kostkę. Szpinak pokroić niezbyt drobno. Pokrojone składniki dodać do masy śmietanowo-jajecznej i dokładnie wymieszać. Masę przełożyć do foremek, mogą być kokilki lub duża forma na muffiny. Foremki wstawić do piekarnika nagrzanego na 200 C i zapiekać ok 20 minut aż masa się zetnie. Podawać z dowolnymi dodatkami, ja podałam na rukoli z pomidorkami koktajlowymi. Pyszna propozycja na lekki obiad czy kolację.



3 komentarze:

  1. mniamm

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja mój projekt ubrań czyli diy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/topik-w-serca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieladnie sciagac zdjecia i przepisy z doradcasmaku.pl. nieladnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie przepisy i zdjęcia wykonuje ja, ewentualnie jak wykonuje czyjś przepis piszę skąd jest, na doradcy również sie udzielam i dodaję przepisy więc jeśli zdjęcie i przepis jest ten sam to jest to mój wpis:)

      Usuń