piątek, 9 grudnia 2016

Sałatka ryżowa z kurczakiem i brzoskwiniami

Bardzo lubię łączyć w sałatkach kurczaka z ananasem. Tym razem jednak ananasa mi zabrakło i dodałam brzoskwinie z puszki. Bardzo polecam to połączenie bo jest równie pyszne. Sałatka świetnie smakuje i fajnie się prezentuje.

składniki:

250 g ryżu, u mnie długoziarnisty z dzikim
600 g piersi z kurczaka
1 puszka brzoskwiń
1 puszka kukurydzy
sól,pieprz
olej do smażenia
majonez

Ryż ugotować, dobrze osączyć i wystudzić. Pierś kurczaka pokroić w średnią kostkę. Oprószyć solą i pieprzem. Usmażyć na oleju, wystudzić. Brzoskwinie osączyć z syropu i pokroić w średnią kostkę. Kukurydze osączyć na sicie z zlewy. Wszystkie składniki przełożyć do dużej miski i wymieszać. Połączyć z majonezem.

3 komentarze:

  1. Ja dodaję ząbek czosnku i zioła prowansalskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota, cała rdzina już ją przyrządza!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatki z brzoskwiniami jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń