poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Deser jogurtowo-biszkoptowy z malinami

Po tiramisu zostało mi trochę zbędnych podłużnych biszkoptów, które chciałam wykorzystać. Namoczyłam je w jogurcie i powstała mi pyszna masa. Dorzuciłam jeszcze maliny i fajny deser gotowy. Najlepiej smakuje dobrze schłodzony.


składniki:

400 g jogurtu naturalnego
1 łyżka cukru waniliowego
50 g podłużnych biszkoptów
250 g malin

Jogurt przełożyć do miski. Dodać cukier waniliowy oraz pokruszone biszkopty. Dokładnie wymieszać. Odstawić do lodówki aby biszkopty namiękły, u mnie stały 3 godziny. Gdy biszkopty dobrze namiękną dokładnie wymieszać masę. Na dno szklaneczki/pucharka ułożyć maliny. Na maliny wyłożyć masę jogurtowo-biszkoptową. Na wierzch ponownie ułożyć maliny i udekorować listkami mięty. Deser można podawać.



1 komentarz:

  1. Idealny lekki, letni deser na upalne dni! Tylko cztery składniki, a można z nich wyczarować coś smacznego ;) Świeże maliny to jedne z moich ulubionych owoców więc na pewno skorzystam z Twojej propozycji!

    OdpowiedzUsuń