wtorek, 5 sierpnia 2014

Fasolowa sałatka z pesto

Jeśli została Wam z obiadku ugotowana fasolka szparagowa i nie wiecie co z nią zrobić to polecam sałatkę. Bardzo prosta, wystarczy do fasolki dodać pesto i pokruszoną fetę. Taką fasolkę można również podać jako dodatek do mięska.

składniki:

350 g ugotowanej fasolki, u mnie żółta
1-2 łyżki pesto z rukoli i suszonych pomidorów
70 g fety

Ugotowaną fasolkę pokroić na mniejsze kawałki. Ja miałam ugotowaną z poprzedniego dnia, trzymałam ją w lodówce. Następnie do fasolki dodać pesto i dokładnie wymieszać. Potem rozkruszyć fetę i ponownie dokładnie wymieszać i gotowe. Pyszna i prosta sałateczka, wspaniale smakuje na zimno z fasolką prosto z lodówki.

Polecam też:
Fasolkę szparagową w sosie pomidorowym



Sałatka zamiast kanapki!

2 komentarze:

  1. uwielbiam fasolke i fajna sałtaka , ale niestety nigdy nie zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj... podejrzewam, że może to być naprawdę pyszne połączenie. ale u mnie tak jak u Avrea fasolka raczej nie zostaje :P

    zapraszam również do siebie na bloga: http://kuchniaczarow.blogspot.com
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń