środa, 27 sierpnia 2014

Sałatka z fasolką szparagową i tuńczykiem

Rozpoczęłam nową współpracę i na blogu pojawią się potrawy z produktami SPOŁEM KIELCE. Dziś zapraszam na sałatkę z fasolką szparagową.  Połączyłam ją z tuńczykiem i jajkiem oraz majonezem Kieleckim. Sałatka może nie prezentuje się rewelacyjne ale wspaniale smakuje.

składniki:

450 g ugotowanej fasolki szparagowej, u mnie zielona 
2 puszki tuńczyka w oleju w kawałkach
4-5 jajek ugotowanych na twardo
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
4-5 łyżek majonezu Kieleckiego

Ugotowaną i wystudzona fasolkę pokroić na mniejsze kawałki, ja strączki przekroiłam na pół. Jajka pokroić w drobną kostkę. Tuńczyka osączyć z nadmiaru oleju i podzielić na małe kawałeczki. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Dodać posiekaną natkę pietruszki a następnie połączyć z majonezem. Dokładnie wymieszać i podawać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz