poniedziałek, 6 czerwca 2022

Wiosenna sałatka z tortellini

Szybka i pożywna sałatka z tortellini z wiosennymi dodatkami. W warzywniaku mam dużo rukoli więc zrobiłam duży słoik pesto, które jest idealnym dodatkiem do takich sałatek, makaronu czy kanapek. Do tortellini dorzuciłam chrupiące rzodkiewki i ogórka oraz trochę słonego serka. I nic więcej nie potrzeba. 


składniki:

500 g tortellini, u mnie świeże z szynką
400 g rzodkiewek
2 długie ogórki ( też ok 400g )
250 g sera sałatkowego lub fety
4-5 łyżek pesto, u mnie ulubione z rukoli

Tortellini ugotować al'dente, dobrze osączyć i wymieszać z pesto, wystudzić. Rzodkiewki pokroić w plasterki lub drobną kostkę. Ogórki obrać i również pokroić w drobną kostkę. Ser pokruszyć lub pokroić w drobna kostkę. Pokrojone warzywa i ser dodać do tortellini. Wymieszać i można podawać.


1 komentarz:

  1. Wiele lat temu robiłam sałatkę z tortellini, ale już nie pamiętam przepisu, więc z chęcią wypróbuję tę z Twojego przepisu :D

    OdpowiedzUsuń