środa, 27 lutego 2019

Fasolka po bretońsku na szybko

Pyszna fasolka po bretońsku przygotowana na szybko bo z gotowej fasoli z puszki. Nie trzeba moczyć wcześniej fasoli i nie trzeba jej długo gotować. Jak dla mnie smakuje tak samo jak ta przygotowana z suchej fasoli. 

składniki:

4 puszki białej fasoli
300 g wędzonego boczku
300 g wiejskiej cienkiej kiełbasy
2 cebule
500 ml przecieru pomidorowego
ok 1/2 szklanki wody
sól,pieprz
majeranek

Boczek i kiełbasę pokroić w drobną kostkę. Cebulę także pokroić w drobną kostkę. W garnku najpierw podsmażyć kiełbasę i boczek. Jak wytopi się trochę tłuszczyku dodać cebulę. Całość smażyć aż cebula zmięknie a kiełbasa i boczek ładnie się przyrumienią. Białą fasolę z puszki przepłukać pod bieżącą wodą. Dodać do garnka. Dodać także przcier pomidorowy. Dolałam też trochę wody bo mój domowy przecier był bardzo gęsty. Całość doprawić solą, pieprzem i majerankiem. Zagotować i gotować ok 5 minut aby smaki się przegryzły. Na koniec jeszcze raz spróbować i doprawić jeśli potrzeba.

5 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam przygotowywać fasolki po bretońsku z fasolki z puszki. W sumie - czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię dania z fasolką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś właśnie zrobiłam z puszki fasolke po brytonśku i muszę powiedzieć że bardzo mi smakowała ☺️ więc polecam 👌👍

    OdpowiedzUsuń