sobota, 20 kwietnia 2019

Wielkanocna sałatka ziemniaczana z białą kiełbasą i chrzanem

Prosta sałatka ziemniaczana w wielkanocnym wydaniu. Sałtkę można zrobić na święta jak i po świętach kiedy pozostaną nam resztki białej kiełbasy i rzeżuchy.

składniki:

4 białe sparzone kiełbasy

6 średnich ziemniaków
3-4 ogórki kiszone
2 łyżki musztary francuskiej
2-3 łyżki tartego chrzanu, u mnie ze słoiczka
majonez
rzeżucha do posypania

Ziemniaki ugotować, można w mundurkach lub obrane, jak nam wygodnie. Ugotowane ziemniaki, białą kiełbasę oraz kiszone ogórki pokroić w kostkę, ja pokroiłam w taką średnią. Do pokrojonych składników dodać chrzan,zmusztardę i majonez. Ilość chrzanu wedle upodobań. Wszystko dokładnie wymieszać. Przed podaniem posypać rzeżuchą.


6 komentarzy:

  1. super salatka...radosnych i smacznych świąt wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jakiś czas po świętach, ale przypomniałam sobie o tej sałatce. Bardzo prosty przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam i przyznam, że jest pyszna! Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziemniaki w sałatce nie wyglądają, jak pokrojone w kostkę - aż myślałam, że to różyczki kalafiora. Swoją drogą chyba pasowałby do tej mieszanki :) Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemniaki sa pokojone w kostke tylko toche się kruszyły stąd taki ich wygąląd a do tego są oblepione majonezem z chrzanem i musztardą francuską.

      Usuń