niedziela, 21 sierpnia 2016

Krem brokułowo-cukiniowy

Zupki kremy są bardzo proste i szybkie w przygotowaniu. Można w nich przemycić różne warzywa bo po zmiksowaniu zupka ma jednolitą konsystencję i kolor. Tym razem połączyłam dwa zielone warzywa-brokuła i cukinię. Kolor może nie wyszedł za ciekawy ale za to zupka jest przepyszna.

składniki:

400 g różyczek brokuła
400 g młodej cukinii
750 ml bulionu, ja dałam drobiowy
1/3 szklanki śmietanki 18 % lub 30 %

Różyczki brokuła dokładnie umyć i podzielić na małe kawałki. Cukinie umyć, odkroić końce i razem ze skórką pokroić w kostkę. Warzywa przełożyć do garnka. Zalać bulionem i gotować aż warzywa będą miękkie. Następnie garnek zestawić z ognia, wlać śmietankę. Zmiksować blenderem na krem. I można zupkę od razu podawać, ja podałam z prażonym słonecznikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz