poniedziałek, 18 lipca 2016

Fasolowa sałatka z tuńczykiem

Zrobiłam porządki w szafkach i "znalazłam" kilka puszeczek. Akurat naszła mnie chęć na tuńczyka więc zrobiłam bardzo szybką sałatkę. Dorzuciłam jeszcze kiszonego ogórka i marynowane pieczareczki , które otrzymałam od Dagomy. Gotową sałatkę skropiłam tylko olejem ale równie dobrze można zrobić ją z dodatkiem majonezu.

składniki:

1 puszka czerwonej fasoli
1 puszka białej fasoli
2 puszki tuńczyka kawałki w oleju
1 mały słoik marynowanych pieczarek
2 duże kiszone ogórki
2-3 łyżki posiekanej natki pietruszki
olej słonecznikowy do skropienia

Czerwoną i białą fasolę przełożyć na sito. Przepłukać i dobrze osączyć. Marynowane pieczarki osączyć z zalewy i przekroić na pół. Kiszone ogórki pokroić w drobną kostkę. Wszystkie składniki przełożyć do miski. Dodać kawałki osączonego tuńczyka oraz posiekaną natkę pietruszki. Dokładnie wszystko wymieszać. Skropić delikatnie olejem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz