piątek, 13 kwietnia 2018

Sałatka brokułowa z jajkiem i kukurydzą

Znowu polecam przepis na sałatkę z brokułem. Skoro brokuł tak dobrze komponuje się z innymi składnikami to trzeba korzystać i tworzyć różne zestawienia. Tym razem połączyłam go z jajkami, kukurydzą i wędliną. Prosto, zwyczajnie i bardzo smacznie.




składniki:

2 brokuły
6 jajek
1 puszka kukurydzy
250 g chudej wędliny
majonez
świeżo zmielony pieprz

Jajka ugotować na twardo. Wystudzić i obrać ze skorupek. Brokuły ugotować al'dente, osączyć i wystudzić. Kukurydzę osączyć na sicie z zalewy. Ugotowane jajka pokroić w drobną kostkę. Ugotowane brokuły posiekać na małe kawałki. Wędlinę także drobno pokroić w kostkę, ja miałam plasterki więc pokroiłam w cienkie paseczki. Wszystkie pokrojone składniki przełożyć do miski. Dodać osączoną kukurydzę i całość wymieszać. Następnie połączyć z majonezem. Do smaku doprawić świeżo zmielonym pieprzem.

Polecam też:
Sałatkę warstwową z brokułem pod sosem czosnkowym
Sałatkę brokułową z kurczakiem i fetą



1 komentarz: