poniedziałek, 30 października 2017

Makaron z kurczakiem i brokułem w sosie śmietankowym

Makaron z brokułem zawsze świetnie smakuje. Do tego zestawienia dorzuciłam jeszcze kurczaka aby danie było bardziej sycące. Całość łączy sos śmietankowy dobrze doprawiony świeżo zmielonym kolorowym pieprzem. Polecam także makaron w sosie serowym z brokułem.

składniki:

250 g makaronu, u mnie muszelki
1 brokuł
400 g piersi z kurczaka
sól, pieprz kolorowy
250 ml śmietanki 30 %
1 łyżka oleju

Brokuła podzielić na różyczki i ugotować al'dente. Pierś kurczaka pokroić w niedużą kostkę. Oprószyć solą i pieprzem. Obsmażyć na oleju, krótko aby mięso zmieniło kolor. Następnie zalać śmietanką, chwilę gotować aby sos zgęstniał. Do smaku doprawić solą i pieprzem. Makaron ugotować al'dente i dobrze osączyć. Od razu przełożyć do sosu. Dodać także ugotowanego brokuła, różyczki podzielić jeszcze na mniejsze kawałki. Dokładnie wymieszać aby sos pokrył makaron.

4 komentarze:

  1. Oj muszę wypróbować, a szukam właśnie pomysłów na obiad, bo tego brakuje.. Jak zrobię napiszę, czy smakowało, ale na pewno;-)) Dzięki za wstawkę

    OdpowiedzUsuń