sobota, 11 stycznia 2014

Roladki z tortilli z pastą z tuńczyka

W szafce zalegały mi tortillowe placki więc postanowiłam je zużyć. Zrobiłam pastę z tuńczyka z puszki. Dodałam to co miałam pod ręką i wyszły takie małe smaczne kąski:)




składniki:

3 placki tortilli
3 puszki tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
1 mała papryka czerwona
1 nieduża cebula czerwona
200 g serka śmietankowego
1-2 łyżki majonezu
świeżo zmielony pieprz 

Tuńczyka osączyć dobrze z zalewy i przełożyć do miski. Do tuńczyka dodać serek i dokładnie wymieszać łyżką. Paprykę i cebulę pokroić w drobną kostkę i dodac do tuńczyka. Dokładnie wymieszać, dodac majonez oraz świezo zmielony pieprz i ponownie wymieszać. Masą posmarować tortille i ściśle zwinąć w roladkę. Każdą roladkę zawinąć w folię spożywczą i włożyć na 2-3 godziny do lodówki do schłodzenia. Po schłodzeniu odwinąć z folii i dowolnie pokroić, można na ślimaczki czyli po prostu grubsze plastry lub pod skosem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz