środa, 19 października 2016

Caprese z pesto

Caprese z pesto to ostatnie smaki lata z mojego warzywniaczka. Zerwałam ostatnie słodkie pomidorki i kwiaty nasturcji. Narwałam cały pęk rukoli i zrobiłam  duży słoik pesto. Trzeba nacieszyć podniebienie tymi wyjątkowymi smakami i czekać na następny sezon. Do sałatki użyłam własnego pesto z rukoli ale można użyć dowolnego, takiego jakie lubimy.

składniki:

1 kulka mozzarelli
2 nieduże pomidory
2 łyżki pesto z rukoli
2-3 kwiatki nasturcji

Pomidory dokładnie umyć i pokroić w plastry. Mozzarellę osączyć z zalewy i również pokroić w plastry. Na talerzu ułożyć na przemian plastry mozzarelli i pomidora. Całość polać pesto, jeśli pesto jest za gęste można dodać trochę oleju lub oliwy. Przybrać kwiatkami nasturcji i od razu podawać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz