niedziela, 2 marca 2014

Sałatka z wędzonym łososiem

Kilka prostych składników, dressing i już mamy pyszne i zdrowe jedzonko. W sam raz na lekki obiad lub też kolację. Jak ja lubię takie sałatki :)

składniki:


4 garście porwanej sałaty
125 g wędzonego na gorąco łososia 
4 pomidorki cherry
1 łyżeczka octu balsamicznego Jamar
4 łyżki oleju słonecznikowego
sól z pieprzem Kamis

Na talerzach ułożyć porwaną sałatę, ja używam zawsze mieszanki różnych sałat ale można dać jedną np. masłową. Pomidorki pokroić w ćwiartki. Na sałacie ułożyć kawałeczki wędzonego łososia oraz pokrojone pomidorki. W słoiczku wymieszać olej z octem balsamicznym, doprawić do smaku solą z pieprzem. Gotowym sosem skropić sałatkę i podawać.



2 komentarze:

  1. Właśnie dzisiaj skorzystałam z tego przepisu i sałatka wyszła PRZEPYSZNA!
    Ja dodatkowo dodałam słonecznik, a sałatkę podałam z kromeczkami z serkiem ziolowym! Niebo w gębie! <3 Polecam!

    OdpowiedzUsuń