poniedziałek, 3 listopada 2014

Figowe gniazdka

W lodówce miałam ciasto francuskie, które idealnie nadaje się na szybkie i smaczne przekąski. Poszperałam  i znalazłam jeszcze szynkę oraz camemberta, dodałam do tego figi. Napełniłam tymi różnościami gniazdka z ciasta francuskiego i zapiekłam. I  powstała pyszna ciepła przekąska.

składniki:

1 opakowane ciasta francuskiego 275 g
3 figi
1 serek camembert
6 cieniutkich plastrów szynki dojrzewającej

Ciasto francuskie podzielić na sześć prostokątów. Każdym kawałkiem ciasta wyścielić wgłębienie w foremce na duże muffiny. Na dnie każdego gniazdka ułożyć zwinięty plaster szynki. Figi pokroić na ćwiartki a serek na trójkąty. Do każdego gniazdka włożyć po dwie ćwiartki figi oraz dwa trójkąty serka. Foremkę wstawić do piekarnika nagrzanego na 200 C i zapiekać ok 15-20 minut aż ciasto się zarumieni.


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię takie połączenia! Jedyne co, to ciasto francuskie jest nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń