środa, 5 listopada 2014

Sałatka z tofu i makreli z puszki

Sałatka powstała tak przypadkiem z cyklu czyszczenie lodówki. W lodówce od dawna leżało tofu, miałam też dwie puszki makreli, w słoikach zostały mi dwa ogórki oraz odrobina majonezu. Wszystko wymieszałam i wyszła pyszna sałatka, którą podałam z chrupkim pieczywem.

składniki: 

2 puszki filetów z makreli w sosie pomidorowym, użyłam Graal
200 g tofu
2 małe ogórki konserwowe
2 łyżki majonezu
1 łyżka posiekanego szczypiorku

Do miski przełożyć makrelę razem z sosem pomidorowym. Kawałki ryby rozdrobnić łyżką. Następnie dodać pokruszone tofu. Wszystko wymieszać. Ogórki konserwowe pokroić w drobną kostkę i dodać do ryby i tofu. Dodać też majonez oraz posiekany szczypiorek. Wszystko dokładnie wymieszać. Sałatkę podawać z ulubionym pieczywem lub waflami ryżowymi, u mnie pieczywo chrupkie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz