czwartek, 13 listopada 2014

Muszle z ricottą i suszonymi pomidorami

Ricotta i suszone pomidory - bardzo lubię ten duet. To połączenie składników często gości w mojej kuchni. Takim farszem nadziewałam już naleśniki czy też kwiaty cukinii. Tym razem nadziałam makaronowe muszle i wyszła bardzo pyszna zapiekanka.

składniki:

25 muszli makaronowych, użyłam makaronu Czaniecki
250 g ricotty
10 dużych suszonych pomidorów z oleju
1 mała cebula
1 żółtko
sól,pieprz
starty ser żółty
masło do posmarowania formy

Makaronowe muszle ugotować al'dente, przelać wodą i dobrze osączyć. Ricottę przełożyć do miski, dodać drobno pokrojone suszone pomidory oraz cebulę. Cebulę można dać surową lub też zeszkloną na patelni - jak kto lubi. Dodać żółtko oraz garść startego żółtego sera. Wszystko wymieszać doprawić do smaku solą i pieprzem. Naczynie do zapiekania (18x25) wysmarować masłem. Makaronowe muszle nadziać farszem z ricotty i suszonych pomidorów. Ułożyć w naczyniu i posypać startym serem. Wstawić do piekarnika nagrzanego na 180 C i zapiekać ok 15-20 minut.




zBLOGowani.pl

1 komentarz:

  1. Polecam strone http://www.miazdzyca.naturalneleczenie.com.pl/ a zwłaszcza dział z dietą dr Ornisha.
    Strona jest poświęcona walce z miażdżycą

    OdpowiedzUsuń