wtorek, 3 czerwca 2014

Suróweczka z rzodkiewki

Lekka suróweczka  z chrupiących rzodkiewek z dodatkiem koperku. Smaczna, lekka i zdrowa. W sam raz do obiadku i nie tylko. Można ją również podać na śniadanie czy kolację ze świeżą bułeczką.

składniki:

400 g rzodkiewek
4-5 łyżek jogurtu lub śmietany 18%
1-2 łyżki posiekanego koperku lub szczypiorku
sól ziołowa Kamis do smaku

Rzodkiewki oczyścić i umyć. Ja miałam rzodkieweczki okrągłe i podłużne. Podłużne rzodkiewki pokroiłam na plasterki a duże okrągłe starłam na tarce o grubych oczkach. Przygotowane rzodkiewki wymieszać, następnie dodać posiekany koperek. Dodać jogurt lub śmietanę,sół ziołową do smaku. Wszystko wymieszać i podawać. Surówkę trzeba przygotować tuż przed podaniem bo jak dłużej postoi to robi się wodnista.


Nowalijkowe Kucharzenie

2 komentarze:

  1. SUPER -UWIELBIAM !! POLECAM MOJĄ SAŁATKĘ Z RZODKIEWKAMI I GRZANKAMI ;NIEZWYKLE CHRUPIĄCA;POZDRAWIAM
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/04/chrupiaca-saatka-z-jajkiem-sadzonym.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smacznie wygląda ;) musze wypróbować ;p

    OdpowiedzUsuń