piątek, 31 października 2014

Pieczony dorsz z małymi cukiniami i pesso

Z warzywniaczka zerwałam ostatnie malutkie cukinie. W lodówce miałam dorsza. Wrzuciłam wszystko na blaszkę, doprawiłam i zapiekłam w piekarniku. I tak powstał ten pyszny obiadek.

składniki:

700 g filetów z dorsza
500 g malutkich cukinii
sól ziołowa 
majeranek
suszone pomidory z czosnkiem i bazylią
olej rzepakowy
ser żółty do posypania (można pominąć)
pesso pszenno-kukurydziane Wodzisław

Filety dorsza podzielić na mniejsze kawałki. Oprószyć solą ziołową i odrobiną majeranku. Odstawić do lodówki na godzinkę. Małe cukinie dokładnie umyć, odkroić końce, większe sztuki przekroić na pół. Dużą blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia. Ułożyć kawałki ryby oraz cukinie. Dobrze skropić olejem i posypać suszonymi pomidorami z czosnkiem i bazylią. Wstawić do piekarnika nagrzanego na 180 C i zapiekać 25-30 minut. Pod koniec pieczenia kawałki dorsza posypać startym serem, ja posypałam nie dużo więc ser sam się od razu rozpuścił. Gotową rybkę podałam z cukinkami i pesso.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz