poniedziałek, 27 października 2014

Zupka krem z cukinii z serkiem topionym

Pyszna i bardzo prosta zupa krem z cukinii z dodatkiem topionego serka. Do przygotowania zupy użyłam cukinii żółtej stąd taki żółty kolorek. Użyłam dużej cukinii dlatego ją obrałam i wydrążyłam miąższ z pestkami, jeśli używam młodej można wykorzystać całą razem ze skórką. Zupa jest szybka w przygotowaniu bo cukinia nie wymaga długiego gotowania. Zamiast serka topionego można dodać drobno starty ser cheddar.

składniki:

1 kg obranej i pozbawionej miąższu cukinii
0,7 l bulionu
100 g kremowego serka topionego
1-2 łyżki posiekanej natki

Cukinię pokroić w kostkę i przełożyć do garnka. Zalać bulionem, może być mięsny jak również warzywny. Gotować aż cukinia będzie miękka. Następnie dodać pokrojony serek topiony i mieszać. Gdy serek się rozpuści zestawić z ognia i zmiksować wszystko blenderem na gładką masę. Dodać posiekaną natkę pietruszki i wymieszać. Zupkę można podawać, ja podałam z chrupiącymi grzaneczkami.

Polecam też:
Zupę krem z cukinii z koperkiem


Szybkie zupy!

1 komentarz:

  1. Ooooo, zupa z serkiem topionym to coś dla mnie :) Dziękuję za udział w akcji SZYBKIE ZUPY!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń