sobota, 4 października 2014

Pieczarki faszerowane kaszanką

Gdy robiłam paczuszki z karkowki  została mi odrobinka farszu więc nadziałam dwie pieczarki. Takie połączenie okazało się przepyszne dlatego też postanowiłam przygotować większą porcję. Pieczareczki robiłam już kilka razy bo bardzo nam zasmakowały.

składniki:

15 dużych pieczarek o średnicy ok 6 cm
1 duża cebula
400 g kaszanki
sól,pieprz
olej do smażenia

Pieczarki umyć i dokładnie osuszyć. Następnie z pieczarek usunąć ogonki i pokroić je w drobną kostkę. Kapelusze oprószyć solą z pieprzem. Cebulę obrać i pokroić w kostkę, zeszklić na oleju. Dodać pokrojone ogonki i chwilę smażyć aby zmiękły. Kaszankę obrać z flaka i pokroić w plasterki. Dodać na patelnię, smażyć aż kaszanka się rozpadnie. Farszem napełnić kapelusze pieczarek. Tak przygotowane pieczarki można przygotować w piekarniku lub na grillu. Wystarczy ok 20 minut na dobrze rozgrzanym grillu lub w piekarniku rozgrzanym do 180 C. 

Polecam też:
Pieczarki faszerowane mięsem mielonym






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz