wtorek, 12 sierpnia 2014

Sałatka z wędzonym łososiem i pomidorkami

Niedawno otrzymałam łososiową paczuszkę do testowania od firmy Limito. Od razu zabrałam się za testowanie. Na pierwszy ogień poszedł pyszny łosoś z koperkiem wędzony na gorąco i powstała sałatka ze słodkimi koktajlówkami z mojego warzywniaka. Do sałatki dodałam też zieleninę, kwiaty nasturcji i roszponkę.

składniki:

350 g pomidorków koktajlowych
125 g łososia z koperkiem wędzonego na gorąco Limito
1 łyżka koperku
1 łyzka natki pietruszki
15 kwiatków nasturcji
1 garść listków roszponki i porwanej sałaty dębowej
oliwa do skropienia sałatki
kolorowy pieprz Kamis do smaku

Pomidorki koktajlowe pokroić na połówki lub jak większe to na ćwiartki. Do pomidorków dodać sałatę oraz grubo pokrojony koperek. Następnie dodać płatki kwiatków nasturcji, 1-2 kwiatki zostawić do dekoracji. Wszystko dokładnie wymieszać. Następnie dodać wędzonego łososia podzielonego na małe kawałeczki oraz posiekaną natkę pietruszki. Ja dałam natkę pietruszki kędzierzawej więc tylko porwałam ją na małe kawałeczki. Ponownie wszystko dokładnie wymieszać, całość skropić oliwą. Sałatkę podawać przybraną kwiatkiem nasturcji i lekko oprószoną świeżo mielonym kolorowym pieprzem.






Sałatka zamiast kanapki! Warzywa psiankowate 2014

1 komentarz: