niedziela, 13 lipca 2014

Krakersy z serkiem i wędzonym łososiem

Pyszne małe krakersowe kanapeczki z serkiem i kawałkami wędzonego łososia. Małe przekąski które wspaniale się prezentują na stole i szybko sie robi:)

składniki:

18 krakersów
250 g zmielonego białego sera jak na sernik, ja użyłam Wieluń
120 g wędzonego łososia
1 łyżka posiekanego koperku
1-2 łyżki jogurtu
sól ziołowa Kamis do smaku
natka,koperek, czarne oliwki do dekoracji

Serek wymieszać z jogurtem. Dodać posiekany koperek, doprawić do smaku sola ziołową. Każdego krakersa posmarować serkiem, ja użyłam szprycy do dekorowania tak było łatwiej i ładniej przekąska wygląda. Następnie na każdej kanapeczce ułożyć kawałek wędzonego łososia. Dowolnie udekorować, ja użyłam natki pietruszki, koperku oraz czarnych oliwek.

Polecam też:

Naleśnikowe roladki z łososiem
Roladę szpinakową z wędzonym łososiem



3 komentarze:

  1. Prosta przekąska, ale nadałaś jej śliczny wygląd, przez co prezentuje się wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł,dodałam do ulubionych

    OdpowiedzUsuń