poniedziałek, 28 lipca 2014

Sałatka z melonem na roszponce

Już dawno nie jadłam melona i już zapomniałam jego smak a przecież jest taki smaczny. Ostatnio więc kupiłam. Zjedliśmy ze smakiem a kawałek wykorzystałam do tej pysznej i bardzo kolorowej sałatki.



składniki:


2-3 garście roszponki
kawałek melona ok 200 g bez skóry i pestek
12 kulek małej mozzarelli
6 plastrów szynki dojrzewającej
kolorowe zioła do sałatek Kamis
do skropienia oliwa, olej rydzowy lub słonecznikowy
5-6 kwiatków nasturcji

Składniki na dwie porcje. Melona pokroić na małe kawałki. Na talerzach ułożyć listki roszponki. Następnie na sałacie ułożyć kulki mozzarelli oraz kawałki melona. Pomiędzy ułożyć zwinięte kawałeczki szynki. Całość posypać przyprawą do sałatek i skropić delikatnie oejem. Sałatkę udekorować jeszcze kolorowymi płatkami nasturcji i podawać.


3 komentarze:

  1. wygląda pysznie! płatki tez mozna jeść? zapraszam do mnie w odwiedziny: http://cleangoodfood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście płatki nasturcji można jeść bo to kwiat jadalny

      Usuń