piątek, 12 grudnia 2014

Sałatka a'la paprykarz

Sałatki bardzo lubię i sporo ich na blogu a dziś powstała kolejna. Wykorzystałam rybkę z puszki a dokładnie filety śledzia w sosie pomidorowym. Do rybki dodałam ryż i jajka. Miałam jeszcze coś dodać ale po wymieszaniu składników stwierdziłam, że nic więcej nie trzeba bo świetnie smakuje a do tego przypomina mi w smaku paprykarz, stąd też ta nazwa.

składniki:

2 puszki filetów ze śledzia w sosie pomidorowym Graal
1 woreczek ugotowanego ryżu , dałam mieszankę parabolicznego z dzikim
3 jajka ugotowane na twardo
3 łyżki posiekanej natki pietruszki
2 łyżki majonezu

Do miski przełożyć rybkę z puszki razem z sosem pomidorowym. Kawałki śledzia rozdrobnić widelcem. Dodać ugotowany ryż, jajka pokrojone w drobna kostkę oraz posiekaną natkę pietruszki. Wszystko dokładnie wymieszać i połączyć z majonezem.




Sałatka choć smaczna to wcale fotogeniczna nie była. Po wykonaniu kilkudziesięciu zdjęć wreszcie się udało coś uchwycić. Z pomocą przyszły mi ozdobione pięknymi kwiatkami talerzyki ze sklepu  przyjemnegotowanie.pl. Nie lubię białych talerzy, lubię gdy mają jakieś delikatne wzory a te talerzyki od razu wpadły mi w oko. Talerzyki oczywiście są w komplecie-6 szt, w kształcie kwadratu o wymiarach 20x20. Talerze SMART COOK wykonane są z lekkiego i wytrzymałego tworzywa o mlecznej barwie. Bardzo łatwo się myją a po umyciu i osuszeniu na suszarce do naczyń nie tworzą się na nich żadne smugi. Bardzo przyjemnie się z nich korzysta i jak widać na zdjęciu nawet mało fotogeniczne danie wspaniale się na nich prezentuje. Na pewno talerzyki te nie raz będą prezentowały różne pyszności na moim blogu. Zapraszam do zapoznania z ofertą sklepu przyjemnegotowanie.pl, sklep ma w ofercie mnóstwo rzeczy przydatnych w każdej kuchni. A tu możecie śledzić profil sklepu na Facebooku.




3 komentarze:

  1. Ciekawy przepis na sałatkę, zapisuję do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) składniki proste ale połączone razem wspaniale smakują

      Usuń
  2. Coś nowego - a zarazem prostego na pewno wypróbujemy. Warto smakować świat. Bardzo fajna stronka.

    OdpowiedzUsuń